Exchange Taipei - Reisverslagen van Susan van Dueren den Hollander - WaarBenJij.nu Exchange Taipei - Reisverslagen van Susan van Dueren den Hollander - WaarBenJij.nu
Exchange Taipei

Komend half jaar ga ik mijn bachelor afronden in Taipei, de hoofdstad van Taiwan. Eerst zal ik een week Hong Kong bezoeken. Mijn examens zijn eind juni, waarna ik nog ga backpacken. Vietnam staat sowieso op de planning, de rest is nog een vraagteken #spannend.

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2017

Eerste weekjes Taipei

06 Februari 2017

Eerste week - Hong Kong
Susan

Hee Hallo allemaal, Als jullie het leuk vinden om mijn avonturen tijdens mijn exchange te volgen, zijn jullie nu op de juiste pagina. Veel lees- en kijkplezier. Adiosjes Suus.

Actief sinds 01 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13007

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 31 Augustus 2017

Exchange Taipei

Landen bezocht: